Успех продаж

0
489

Хочете, щоб продажі завжди були високими (дійсно високими)?

Я не знаю жодного підприємця, який не хотів би дізнатися якийсь геніальний (і бажано простий) секрет продажів. Вони пачками читають книги, статті, поради, ходять на тренінги, майстер-класи, конференції …

Це вірна тактика, і вона дійсно допомагає прокачати навички продажу. Але є секрети, які весь цей час лежать у них «під носом». Ви, швидше за все, теж їх знаєте … але не застосовуєте. Хочете виправити це вже сьогодні успех продаж?

Тоді не будемо більше затримуватися і перейдемо до справи …

1. Робіть теплі дзвінки
Ваш перший контакт з потенційним клієнтом не повинен бути холодним. Підозрюю, багато підприємців зараз зі мною не погодяться. Скажуть: «Холодні дзвінки як і раніше відмінно працюють. Я сам так роблю ». Не буду заперечувати таку позицію. Але я переконаний: до того як щось продати, потрібно «підігріти» відносини з потенційним клієнтом (лідом). Погодьтеся, купити у знайомого (нехай і заочно) простіше, ніж у абсолютно стороннього продавця, який дзвонить вам, поки ви на роботі, в магазині або в душі.

І що б там не говорили про те, що «холодними дзвінками просто потрібно вміти користуватися», моя порада — познайомтеся з потенційним клієнтом до того, як вперше зателефонувати йому або надіслати листа із пропозицією про покупку.

Як це зробити? Думаю, якщо ви не вперше читаєте наш блог, то вже знаєте, як. Але про всяк випадок я озвучу кілька варіантів:

Спілкуйтеся з аудиторією в соціальних мережах: публікуйте цінний контент, діліться знаннями, давайте привід розважитися і поспілкуватися. Відповідайте на питання і коментарі, взаємодійте з людьми.
Використовуйте email-маркетинг, щоб вибудувати більш «особисті відносини» з кожним потенційним клієнтом.
Проведіть вебінар на актуальну для вашої аудиторії тему. Такий сеанс спілкування «вживу» відмінно ламає бар’єри і допомагає зав’язати теплі стосунки з учасниками.
Природно, цей список не повний. Ви можете придумати (або підглянути) масу інших способів знайомства.

ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here